in a world made of steel, made of stone.

helgen var inte bra, den var bäst ! :D
i fredags så kom emma och vi kollade på heartbreak hotel,
och den var lika bra den här gången ;P
på lördag klev jag upp, åt frukost och sen var de till att åka på match i stan,
vi spelade mot sdff, förloade dock med 3-1 :/
nu är de bara en match,
men den ska vi vinna :)
sen så kom jag hem och de blev lite stress till fränsta för skulle skjutsa johanna till tåget,
moppen startade inte och johanna hetsade :P
men vi hann iaf.
mötte bea på shell där vi hyrde film,
de blev p.s. I love you
sen när vi skulle hem så startade inte moppen :s
men som tur var så var tobbe ute och gick så han fick hjälpa mig, Tack ! :)
jag och bea lagade lr bakade enligt bea tacopaj och kladdkaka, mums !
sen tittade vi på film och hade de myyys ♥
skrattade hur mycket som helst den kvällen,
de var länge sedan nu som jag tillbringade helgen med dig.

you´re my best friend,
now and forever,
B.L ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0