stay strong.

kommer du ihåg den tiden då allt var bra,
man hade inga beskymmer.
för jag minns de inte.
usch,
de var en bra dag på skolan fast allt är som de är,
jag hade roligt med lr rättare sagt åt kära maxen ;)
men de får man tydligen inte ha.
jag ber så hemskt mkt om ursäkt om jag stör er,
men jag tänker inte rätta mig efter er,
jag har aldrig brytt mig om vad ni tycker om mig så vrf skulle jag göra de nu?
men iaf,
hade en massa matte i dag,
och såklart hade jag inet boken på skolan,
men jag överlevde ändå.
calle sa också att jag har startat tredje världskriget :o;D
när jag tänker efter så har de kanske inte varit en sån bra ändå,
men jag har varit glad ändå,
för ingen kan vika ner mig nu :D

alltså gud förlåt,
jag vet att de är de dummaste som finns att skicka ett sms,
iaf i den stunden :/
förlåtförlåtförlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0