tjugoåttondeoktober

nu var de länge sedan jag skrev igen.
i torsdags så åkte dom till Usa :)
jag hoppas att dom har de bra där.
fick sms av moa för någon dag sedan :D
ska bli kul att se kortet ;) haha

i lördags så åkte vi till micke eftersom han fyllt år :)
fick träffa madicken också :D:D gud så sööt hon var!! :D
ska åka och hälsa på henne och martina nått i veckan :)
sen så åkte jag och mamma och hyrde en film, myys.

i går så åkte jag, mamma och matilda till stan.
hade en massa som jag skulle köpa,
men hittade ändå ganska så mkt :)
köpte en ny jacka blandannat :)
och fixat så nu har jag linser,
eller ska prova nu i två veckor :)
sen så gick vi på bio som matilda ville,
de blev high school musical 3 såklart ;)
men den var faktist bättre än vad jag trodde :)
blev en bra dag trots allt.

Nu vet jag vad jag vill,
och de kan ingen ändra på.



Madicken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0