för att du finns, för att du kan.

:D:D:D
jag vet inte vad jag ska skriva,
för jag är så himla glad ! :D
dagen har verkligen varit super !
vi ska nog fixa så att vi nior får ha bal :)

har haft en massa skoj i dag fast de är den sämsta dagen på veckan,
började med att vi hade nån underlig krumelur i matte,
kännde att jag var tvungen att göra ett tal så frågade om hjälp för kunde inte.
men iaf så hann hon inte hjälpa mig,
så nästa matte vi hade i dag så kom hon och sa att hon hade räknat ut de på rasten.
" jag har räknat ut de här, och de är fel i facit för jag får ut de till de här " :s
iaf så gick jag upp till b med lite folk där vi spelade spel och hade de trevligt :)
sen så har vi lunch helt själv,
lr jag tror att de är en sexa som har med oss, jippi.
de är inget folk alls nånstans.
så jag gick till b igen,
och efter en stund kom fanny också :)
emma förstog hur tråkigt vi hade om vi självmant gick på lektion..
iaf så pratade vi om balen då,
kom fram till lite folk som kunde hjälpa till,
och nån att gå med hoppas jag :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0