fjortondeoktober

helgen har varit jättebra :)
i fredags så åkte jag på gårn en sväng,
sen så åkte jag, jeppe, emma och tom till tom och såg på film :)
på lördan så gjorde jag absolut ingenting tills vi åkte till Moa,
där dom andra tjejorna var,
fixade oss och slog in presenten till jeppe,
som de blev lite strul med i bilen ;)
sen åkte vi till Jeppe där Morgan, tom och Linus redan var.
sen kom de lite mer folk också :)
åt tacos och sen tårta.
sen så såg vi på film,
vi hade hyrt varg och nån fler,
men vi kollade bara på varg som jag inte tyckte var så bra men men.
sen så såg vi på Hajen :) myys.

i dag så var de segt på skolan,
tills efter lunch då vi hade slöjd :)
började sticka en mössa :)
sen så gick vi upp till badhuset för vi skulle ha styrketräning (trodde vi)
men de blev bad :D
i kväll ska jag nog åka på gårn ett tag och träffa lite trevligt folk :)
och i morron blir de nog bio med Fanny, tom och jeppe :D:D

bara för att jag är så glad :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, men varg va väll en bra film :P Haha men Hajen va läskig :O men snart ser vi uppföljarna :) <3

2008-10-14 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0