sjuttondeoktober

I natt så föddes Martina och Patriks lilla Madicken :D
ska bli så kul att äääääääääntligen få träffa henne :)

de har varit en konstig dag,
och de lär inte bli ett bättre slut på den heller.
jag har helt plötsligt blivit så osäker,
hakar upp mig på småsaker som egentligen inte betyder nått. eller?
men hoppas på en bra helg ändå.
även fast de kan bli svårt.
iaf så hade jag utvecklingssamtal i dag ! :s
jag verkligen hatar sånna grejer.
men men har de gjort för den här gången nu då.
i går så hade vi bad med laget :D
först möte om Usa, som dom btw åker till om mindre än en vecka nu ! :o
sen var de bad,
jag, johanna och Fia tävlade om vem som kunde trampa vatten längst.
sen körde vi vattenpolo i hela basängen :)
de var roligt,
trots min vad :s
 
nu vill jag inge mer,
de måste ju finnas nått posetivt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0