niondeoktober

blev ingen bebis den här gången för martina :(
värkarna slutade så hon fick åka hem igen.
jaja, i går så var de skolan,
jättetråkigt, bara vi som hade lunch alltså som vanligt då :s
senare var jag hos fanny och åt tårta, för hon blev 15 i går :D
sen åkte jag på gårn en sväng,
följde med jeppe upp på badhuset då dom skulle ha träning,
för tänkte träffa moa en sväng :)
hannah var även där hon också :)
hade mycket skoj :)
men moa missuppfattade de där med att jag inte ville spela innebandy ;D haha
sen skulle dom åka hem så jag gick ner på gårn en sväng till,
men nästan alla hade åkt hem så jag tänkte också åka hem,
men snart så blev de ändrade planer.
moppen startade inte, inget ovanligt men börjar bli less på de där nu.
men nu är min moppe lagad så får snart tillbaka den :)
iaf så fick jag gå upp till badhuset och vänta i en halvtimme på att killarna skulle sluta träna,
så jeppe kunde hjälpa mig med moppen,
när träningen var slut så kom axel så han hjälpte mig :) tack !

jag vet egentligen inte om de är bra eller dåligt.


Kommentarer
Postat av: Beatriiiiiiiiice :))))

Haha så du kom hem ändå :D

2008-10-09 @ 12:58:04
Postat av: kusin

Haha nej inte missuppfattade jag ngt, de va du som hade de svårt med alla bollar ;) :D <3

2008-10-14 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0