femtondeoktober

gårdagen var bra :)
hade inge roliga lektioner men de gick bra ändå :)
sen på lunchen hände de lite grejer som var mindre trevilga,
men löste dom också ;P
jag och fanny gick upp till badhuset på lunchen,
för jag slarvade bort hennes hårborste på måndan, förlåt.
men dom hade ju såklart inte hittat någon sån,
och den låg inte kvar där så alltså måste någon ha tagit de,
haha jag fattar inte hur man kan sno en hårborste, äckligt :s:p
men iaf så hade jag hk på eftermiddan,
och sen så satte vi oss på bussen till ånge,
fanny följde med efter lite övertalning :)
åt i ånge, sen gick vi och köpte godis.
fick vänta ett bra tag på att filmen skulle börja,
blev även en del vänta efter filmen,
frös som en galning,
fast jag var nog inte den som frös mest ändå :p
trots att jag är kortast jeppe ;)
åkte tåg hem , var faktist mysigt att åka tåg,
hade kunnat åkt ett tag till,
som vi höll på att få göra med ;) haha
var en lyckad dag med er :) ♥

so far, so good :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0