Girls just wanna have fun .

Mått sämst hela dan i dag, eller till och från.
men jag fattar inte varför jag ska måsta må illa hela jävla tiden.
blir så himla less, och så är jag hyperstressad över allt som är nu,
men de är mest bara roliga saker så tänker inte ställa in dom heller,
för jag har redan missat tillräckligt mycket för flera år framöver nu !
så pratade med mamma och skulle fixa lite grejer,
men allt blev bara skit, och de slutade med att vi var ovänner.
sen åkte hon och tränade och matilda följde med,
så tog och satte mig och kolla på filmen från förra julkonserten, usch !
var så att jag satt och skämdes för mig själv här hemma,
men tom tjatar om att få se den, men de kan han ju glömma, haha :D
blev lite gladare så nu känns de bra igen :)

Wherever you go I will follow
Wherever you go I will be there
I want you to know through joy and sorrow
Wherever you go I will be there ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0