I'll never stop, never stop, I'll never stop loving you.

känner att de var länge sedan jag skrev nu..
fotbollslaget har kommit hem nu från Usa :D
och såklart fanny,
var dötråkigt utan henne måndag och tisdag.
men desto roligare var de resten av veckan :D
måste bara berätta om i går på engelskan ;)
fast dom flesta har säkert läst om de på min bdb men ändå.
tom sa till mig "ring de här nr, de är freddes kompis, han har jätterolig dialekt"
men jag sa att jag skulle ringa sen,
men då sa han de till fanny,
och han som inte kmr ihåg någonting annat kunde de här nr utantill!? :o
men fanny ringde iaf,
och när han svarade tyckte vi inte att han hade nån spec dialekt,
sen säger tom " Hej pappa!" haha ;D

i går så gjorde jag typ ingenting,
hade så grymt ont i huvudet :s
och hade lika ont i morse när jag vaknade,
men nu börjar de kännas bättre.
ska snart till morfar och hälsa på,
och i kväll ska jag och bea bara mysa :)
ska bli så roligt att få träffa henne ♥



If you're lost, You can look,
And you will find me,
Time after time.
If you fall, I will catch you.
I'll be waiting,
Time after time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0