When we're together the whole world smiles, This is forever, the rest of our lives.

Jag har nyss insett att de inte är långt kvar till jul ! :o
det känns som om de nyss var sommar.
men snart har halva nian gått , hjälp !
känner mig asstressad nu när jag tänker på de.
men iaf, så har de verkligen hänt hur mycket som helst denna vecka,
får se om jag orkar skriva om allt.
i tisdags så så följde moa, pea och emma med mig hit :)
så väntade vi på johanna tills vi åt.
gästerna höll på att svälta ihjäl innan dom fick mat ;P
men jag var ju inge hungrig då för hade ju ätit glass på hk'n ;) haha
sen tittade vi på film och hade de mys :)

i dag så har de hänt mycket bra saker : ))
fixade så att ajg får sitta med fanny i sekretariatet på innebandyn i morron ,
eftersom det bara var jag som tjej som tänkte spela innebandy i våran klass,
och man skulle spela tjejer mot tjejer och killar mot killar, klassvis !
och jeppe sa att jag var för dålig för att spela själv :'( ahha :P
skönt för då akn ajg sitta där coh titta på hela dagen istället för att måsta gå ut och gå lr nått sånt skojjigt .
fanny följde med mig hem också,
och självklart åt vi pannkaka ;D haha
hon påminde mig även om att hon var skyldig mig en hundring :D blev jätteglad.
plus att vi petade ut mina tio och var 250 kr : ))
kul att vara med dig igen ! :)

Tom: men ååh, nu tog jag fel krydda igen, skulle ju ha grillkrydda men de här är ju kebabkrydda.
Jag: Ja men dom ser ju likadan ut.
Tom: aa, därför jag råkade ta fel.
Jag: Men vad är de för skillnad på dom då?
Tom: ja smaken kanske.
Båda: haha !


På lördag blir det nog en kväll med Moa och dom andra igen :)
vi får se vilka som kommer för enligt moa är det såhär ;P haha :

emma är ju självskriven,

är johanna hemma då?

pea kanske kan,
bea om hon är hemma,
jeppe om han inte ska va med evelina,
och tom om han minns.


 


Kommentarer
Postat av: emma

som sagt toms minne är bra, men kort :p haha

2008-11-21 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0