Maybe this is right !

Ja, jag tycker också att vi ska ha en dag varje helg :D ♥

har varit i stan i dag och kollat på skolor,
var först på estet på hedbergska,
men ska inte gå de.
och sen var vi på stil,hälsa och design
och de tycker jag verkade jättebra :)
men de är ju trots allt ett bra tag kvar.
kul att få umgås med hannah också :)
trots att hon var så otroligt social på donken ;) haha
blev lite stress till tåget för min och hannahs del,
men de gick ju de med.
blev dock lite mobbad för min glass,
som dom tyckte att jag åt sakta :o haha
som Tom btw fick äta upp när de bara var mjölk kvar ! (enligt morgan)
men SMART(is) blev jag iaf ;D

jag vet inte riktigt hur allt blir,
eller jag vet egentligen ingenting.
men glöm aldrig att jag älskar er vad som än händer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0