rubrik.

gårdagen var riktigt bra :)
luciaträning fram till lunch, massa skoj på lunchen :D
sen skrev jag No-provet, hoppas att de gick bra :)
och sista timmen så hade vi engelska, som vanligt var inte helen där,
så vi gjorde en massa annat kul :D sen fick vi sluta tidigare för anngelica :))
åkte hem med mammsen, åt och gjorde inte allt för mycket,
för att sedan åka på gårn, var väl kanske inte så superkul, men blev ändå glad :)
pappa hämtade mig, så var lite social med honom innan jag gick och la mig.
vaknade vi halvnio i morse :o och kunde inte somna om heller så klev upp.
la mig och kollade på tv och åt frukost,
sen har jag inte gjort så himla mycket mera i dag.
var ute och sprang en sväng, sen dess så har jag inte gjort något alls.
ikväll så kommer bea och hoppas på att nån fler kan också :) och vi ska sjunga singstar :D!
och i morron så ska jag väl först på julskyltning och sedan så börjar skincupen :))

Jag vill verkligen det här,
mer än något annat. :)♥

Och för alla er som inte vet de så är de såhär en ailien ser ut, :: D
haha, jag älskar dig :))♥


Kommentarer
Postat av: Kusin

HAha aa de va några fler som kom dit :D Men kul vare :D <3

2008-11-30 @ 01:53:40
Postat av: Anonym

Ja det var skojjigt ::D <33

2008-12-01 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0