snart så kommer tomten till oss, snart så kommer tomten hem till oss .

de gick bättre än vad jag trodde idag :)
så hade kanske inte behövt varit så nervös men ändå.
i kväll så ska jag iväg på fotbollsmötet,
som jag hade rätt om att de var kl. 18 ;)
vet egentligen inte vad de handlar om, mend e får jag väl se :)
fick snålåka med moa dit eller med Per,
eftersom Moa precis nyss har fyllt arton så att hon inte har hunnit tagit körkort än ;D
haha, nä nu ska jag inte vara taskig. men lite kul är de trots allt. :D

i morron så blir de kortisdag på skolan,
är ledig efter lunch, som vi har tio i elva : o
så har bara matte och engelska.
precis dom lektioner jag måste gå på.
vet att vi har egelskaläxa tills i morron men jag har inte fått den,
eftersom de tyvärr var tvungen att ha balmöte just på engelskan förra torsdagen.
så jag får väl skylla på de då, och hoppas på att jag slipper skriva nått .
annars brukar de ju vara fler som inte kan dom så ;)



Kommentarer
Postat av: fanny

synd bara att vi inte har läxa till imorgon eftersom att helen är sjuuuk ;) så där hade du allt fel! ;)

2008-11-26 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0