Help me understand, Why I'm not part of your plan.

:DDD
Moa har lovat att hjälpa mig med bloggen i morron :)
så får hoppas att de blir bra då.
iaf, dagen hade ju kunnat få en bättre start..
men de fick den inte och de vart inte en så jättebra fortsättning på den heller.
hade massa grejagrojs innan lunch,
sen hade vi egentligen slöjd som jag bara MÅSTE på just nu,
men nä då hade vi luciaträning, som för övrigt kommer bli riktigt dålig !
nä usch vad jag är negativ nu.
men har mått dåligt stärre delen av dagen,
och nu måste jag ta tag i städningen. blääääää !
men sen efter två, då man hade hunnit hungra ihjäl mer än en gång..
så hade vi styrketräning, som dock tom som vanligt då ;P och jeppe inte var med på :p
så jag och emma tränade :D så snart ni är vi biffar ;)
hoppas att morrondagen kommer att bli bättre,
då ska iaf emma, moa och pea följa med hit och så ska vi ha myys :)
tom och jeppe kanske kommer senare, får se, har inte pratat med tom än heller.
iaf så åkte mamma till umeå i morse,
så vaknade när hon klev upp vid halv fem så klev upp och var lite social med henne en stund :)
sen så kunde jag inte sova så mkt till.
makade mig upp kvart i sju till slut,
gick och duschade och fixade lite så kom johanna hem.
hon som sa att hon skulle vara hemma långt innan vi klev upp ! :o
och var väldigt brydd över att vi var vaken då hon kom hem :p
i kväll så tror jag nog att jag bara blir hemma,
för ska ju som sagt städa !


http://www.youtube.com/watch?v=-D2AVaJM87I&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0