The way you make me feel, You really turn me on.

i dag har jag inte gjort allt för mycket kan man ju säga.
men men, tror att jag ska åka på gårn en sväng sedan,
lär ju vara lika tråkigt som vanligt,
men de finns inte så mycket annat att göra,
och man kan ju hoppas på att de är nått trevligt folk där :)
har börjat fått magkatarr igen tror jag : s
så måste väl köpa nå sånna dära tabletter igen nu då.
ååh, blir så less !
jag har egentligen ingening att skriva så blir bara en kort blogg i dag.

jag vet inte vad jag vill,
men just nu känns de inte som att de gör något.
fast jag egentligen mår piss,
så är jag ändå så jäkla glad att jag är där jag är i dag.
och sen hur de blir det får jag se.
Man kan om man vill ! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0