I don´t know what you want, but I want you.


Har vart hos faster i helgen,
skönt på ett sett fast skulle hellre vilja vart hemma...
har även fått en kattunge ;)
han är hur gullig som helst.
fast han får bo där eftersom mamma är allergisk.
har även saknat bea som är i örebro och stockholm,
kommer bli en kostig träning igen utan henne,
som tyvärr värka blivit en vana.

I fredags hade vi friluftsdag och vi orientering,
fick även gå med min bästa kompis, jippi!!!
jag lovar, jag han bli skapligt less på honom.
men som tur var gick han inte med oss hem,
lr han hade väl inte så mkt val, men men.
ville verkligen på gårn på kvällen,
men hade ju bestämt med pea och johanna,
det var kul de också.
men hade hoppats på att du skulle ringa som du sa men nej,
men du har gjort min helg bra ändå :)

jag vill inte hoppas för mkt,
men jag kan inte låta bli heller.
men jag hoppas att du står fast vid det du lovat bea ;)
bli besviken åt mig :P


Nisse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0