hate it.

Jag blir så himla less på allt, vad jag än gör och vad jag än säger så blir det alltid nått fel. kan nån bara säga vad jagkänns ska göra för att det ska bli som jag vill att det ska bli, bra! jag tog mig iaf genom helgen. var verkligen helt emot  det som skulle hända men på nått sett så gick jag med på det, och det fick jag ångra. men nu i efterhand så är jag glad att jag klarade det. allt blev ett ända kaos när jag kom hem. det blev inte alls som jag tänkt mig :/ nu är det mindre än 3 månader kvar till skolan slutar och jag verkligen längtar...men sen börjar nian och jag känner att jag orkar verkligen inte med det. men det är ett senare beskymmer.

för att du är de bästa jag har, Bea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0