Rubrik

det var väldigt länge sedan jag skrev nu,
men det är för att bloggen har cpat sig totalt och jag inte kommit in,
men nu är jag här igen :)

midsommar var verkligen jättekul :D
orkar inte skriva om allt vi gjorde,
men om nån har lust att läsa,
så gå in på http://lindahlbeatrice.blogg.se/

i kväll är det näst sista matchen i div 3 innan uppehållet,
och jag har ont i halsen :/
så egentligen borde jag ligga under en filt och se en bra film enligt jonny så jag är pigg tills i kväll :P
så ska väl snart ta och göra det,
har inte mkt annat för mig.

nu har vi mkt planer inför sommaren,
hoppas att vi fullföljer alla :)
i så fall kommer de bli mkt kul.
men jag skippar helst militärtältet ;D,
och lite annat som jag helst skulle vilja slippa, lr hur johanna!?!
nu är du verkligen skyldig mig mkt :P


de är bättre på de här viset :)



Kommentarer
Postat av: Moa

Haha aa Johanna är skyldig dig mkt nu :D

2008-06-28 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0