Du, du e du e för fin. Du e, du e. Du e för fin för det trash du gillar, Varför ska du kasta pärlor åt svin?

gårdagen började med att mamma väckte mig,
så klev upp och åt frukost och hade inte så ,mkt att göra,
så såsade mest på hela dan, ganska skönt faktist :)
julia var här så var med henne och johanna och knäppte kort vid forsen,
de var en upplevelse för sig att ta sig ner och upp där ;)
kom tbx och väntade på att bea skulle komma hem,
när hon gjort de så träffades vi i fränsta för att sedan åka till linus och bada med grabbarna :)
jag, bea och tom skulle hem till jeppe men mamma ringde och sa att jag skulle komma hem :/
iaf så åkte jag hem och gick och la mig nästan på en gång,
klev upp vid tolv i dag så sov typ tio timmar :P
var till fränsta och tog sista srutan i dag med.
hoppas att det bli nå skoj i kväll :)



You makes me happy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0