hemma igen.

Nu är jag hemma igen :)
vi kom hem i går så åkte till bea då efter maten,
åt mjukglass och myste sen åkte vi till moa där johanna även var :)
semestern har varit bra, lr mer än bra :D
fast har ju saknat alla här hemma förstås :)

På semestern har jag:
* åkt bil
* badat massor :D
* solat
* haft vattenkrig med melwin ;)
* haft mysiga/roliga kvällar
* lekt med pojkarna, mest melwin
* saknat bea, såklart <3
* tävlat med eppi
* sprungit för livet för en glass ;D haha
* varit på leksand sommarland, och åkt frittfall där :P
* hälsat på faster och farbror
* åkt hd
och såklart en massa mer kul :D

i dag har jag och bea varit på date och badat ;)<3
och sån tur som jag har funkar inte min moppe än som jag trodde så fick snålåka med bea och johanna :S thanks :)
ska på träning snart :)

Jag skulle hellre dö än att lämna dig, b.l ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har saknat dig med bäst (: <3

2008-07-31 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0