...

sitter nu här med Moa :)
vi har spelat kubb och sjävklart vann jag ju ;P
har kollat på lite kort också från stugan,
och kom på hur kul de var,
men nästa gång följer moa med också :)

I går så var jag i staden och handlade lite,
hittade faktist ganska mkt grejor :)
sen kom jeppe till mig,
vi hade filmkväll och var även barnvakt åt matilda,
vi såg på underbar och älskad av alla, hot shots och duke of hazzard,
jag tror att dom hette så iaf.
sen så orkade vi inte med en till film så låg och pratade om hur det kommer bli i nian,
och nu har vi bestämt att det ska bli ett kul år :D
mamma och pappa kom väl hem vi halv två så vi gjorde lite fika,
så vid kvart över två, halv tre nån gång.
roligt var det iaf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0