lev för stunden

I dag har jag varit med Hannah,
var ett bra tag sedan iaf,
men skoj vare :P
sen så åkte vi till morfar där vi skulle äta middag,
men det blev inget med de,
slutade med att ambulansen kom och hämtade morfar :/
höften som han nyss opererat hoppade nog ur le.
så då kom mamma och åkte med honom till sjukhuset,
vi fick åka hem och göra midda här.
i morron så är cup i nordichallen.
ska bli skoj men på ett sätt har jag tappat lusten med allt som har med fotboll att göra,
vet inte om jag kanske ska sluta,
men samtidigt vill jag inte ge upp något som betyder mkt.
enda gången jag brukar slippa tänka är då jag tränar så jag vet inte.

Hoppar du, hoppar inte jag,
jag står där nere och tar emot dig,
B.L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0