Hassela :D

Kom nyss hem,
har varit i hassela hela dagen, var kul.
tittade på moa när hon slog rekord på skidorna,
åkte även ett åk när moa åkt klart,
sen blev det bad i långa lass.
jättekul när vi hade krig mot några killar som vi hittade där,
sen när vi tröttnat på dom var det nårgra andra killar som hängde efter oss.
glodde på oss så tom. kompisen skämdes :P och följde även efter oss,
pinsamt värre när killen sitter och glor på mig hela tiden.
jag och bea fick iaf problem när vi skulle ur bubbelpoolen :D
när vi kom till husvagnen så åt vi och sen blev det singstar för fulla muggar!

Nu är både moas sångkarriär och skidkarriär över :D

Du är mitt allt, du är hela min värd,
B.L <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, inte bra detta att både min sång och skidkarriär är över :P

2008-01-06 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0