feg, fegare, erik.

Är bara tom nu,
men nu har jag kommit över det värsta så det känns inte så hemskt längre.
det höll i 1 månad och 6 dagar sen lessnade du på mig :/
är mest arg på dig nu för att du inte säger nått.
tiger som en mur och totalt skiter i mig.
tur att jag har alla snälla människor runt omkring mig <3.

har varit och tagit spruta nu,
gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
Nu har jag fått världens bästa låt av jeppe :)
som jag sitter och vråldiggar :P
har lovat en sak som jag inte kan hålla. förlåt kusin.
i kväll börjar träningen igen,
hoppas jag får träna fast jag tagit sprutan, får se hur det blir med det..

Du är den bästa som finns, en vän som dig skulle alla ha,
B.L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0