Du är den bästa jag vet <3

JagÄlskarErik <3

Jag har gjort bort mmig totalt,
vet inte vad du tänker om mig nu:/.
men gjort är gjort,
och jag hoppas på det bästa från din sida,
för jag menade inget illa med det hela.

I dag har jag bara varit hemma och slappt hela dan :) skönt.
jag och mamma har byggt klart puzzlet iaf, bra blev det.
usch vad jag gruvar mig för att börja skolan igen,
men vissa höjdpunkter finns det i de hela :)

vill bara göra allt perfekt,
som i en dröm utan att man vaknar.
med dig blir det så perfekt som det bara går att få,
jag kan leva i nuet och för ett tag glömma alla problem och ha kul i stället.
jag älskar dig verkligen,
BeatriceLindahl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0