You´re a real friend.


Dagen sög totalt på skolan,
allt blev bara skit.
jag hatar verkligen dig nu. lr er allehopa.
tänker skita i dig jag med så ska du få känna hur det känns att bara vara nödvändig när inte nån annan finns i närheten.
men sen så åkte jag och jeppe skidor på idrotten,
hur kul som helst.
tog även en störtloppstur som slutade i att staven som jag just mosat blev ännu mera mos.
innan turen var över så gick staven inte att använda :P
men kul hade vi som bara den.
jeppe tyckte att han inte åkt med en person som var så dålig/ flummig på skidor nån gång ;D
på vägen tillbaka så köttade jeppe mig med staven också :P
dagen blev till slut lyckad, och allt tack vare dig jeppe :)

Bästa vän,
varje minut jag inte är med dig så saknar jag dig.
jag älskar dig mest <3

Kommentarer
Postat av: Moa

haha skidtalangerna ligger i släkten ;)

2008-02-09 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0