I can smile and be happy with you.


Det var ett tag sedan jag skrev nått nu.
har inte haft nått att skriva om.
men nu skriver ajg och då kan jag passa på att berätta att i dag har jag coh älsklingsbea varit i stan.
Hittade ett par jeans, en lång t-shirt, en klänning och en väska.
hittade även ett par skor som jag JÄTTEGÄRNA ville ha men hade dock inte så mkt pengar kvar så hoppas att nån är snäll och ger mig dom när jag fyller år .
i kväll blir jag bara hemma och slappa,
bea körde slut på mig i dag :D

Jag blir så less,
fast på nått sett känns det bra just nu.
men jag vet att det kommer bli så där igen och igen och igen.
jag hoppas verkligen att det jag känner är det jag tror att det är, en framtid.

Du är verkligen den bästa,
vad som än händer och vad du än gör så kan jag lova att ALRDIG sluta älska dig <3<3
b.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0