When the world is cold and grey, You know it makes me strong When I hear you say my name .

oj nu var de väldigt länge sedan jag skrev blogg.
hann inte med så mycket alls förra veckan på skolan,
eftersom konserten och lucia å allt.
och så satte dom ju betygen i fredags så hoppas att de blir bra ändå :)
vet iaf några stycken, skulle få ha kvar mitt i matte fast jag ligger efter nu :))
och så pratade jag med kenneth i dag med,
och han tror att jag är värsta underbarnet typ :o haha.
så kommer nog höja mig där ! :)
och nu gott folk så har jag inga mer lektioner innan JULLOVET! :D
de här lovet är efterlängtat må jag säga ,
även fast jag inte har den minsta julkänslan än, men de kommer väl de med :)
var iaf och handlade julklappar i söndags med bea,
hittade ändå rätt bra saker tror jag.
och just nu sitter jag och lyssnar på min vän hannah som sjunger,
bara älskar hennes röst och de är en sak jag inte är ensam om ! :)




Du skulle inte överleva utan mig älskling,
bokstavligen ;) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0