Let your heart be light, From now on your troubles will be out of sight .

Nu är de snart julafton :))
Och humöret är på topp precis som de ska vara såhär innan jul ! :D
och min bästaste vän har nyss varit här,
så jag fick träffa henne en sväng, även om de bara var en snabbis,
men de var efterläängtat som bara denn !
och sen på lovet blir de massor med tid med dig :D
och så fick jag julklappar av henne, tack! :)
kommer bli roligt för både dig och mig to morrow,
då hela tjocka släkten hör vad du har skrivit ;)
säger bara potatis och snigel :D
älskar dig massvis , beatrice lindahl ♥

Denna dag har bara flygit iväg fast den har gått sakta samtidigt.
har städat igen eftersom jag råkade stöka till lite sen jag städade innan jag blev sjuk :p
men nu äre fint igen, så skönt ! :D
jag har varit med yrvädret mamma idag till fränsta, haha.
hon måste ha tappat bort sina hjärnceller just idag ;)
men jag tyckte att de var så skönt att komma hemifrån ett tag,
då jag bara har varit hemma i tre dygn.
var även till martinas mamma och lämnade hennes julklapp,
och vem kommer inte då om inte martina :))

GODJUL alla :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0