...

Nu är de näst sista dagen på de här året,
skit vad fort de har gått !
speciellt nu efter sommaren.
men nästa år ska bli bra har jag bestämt :D

iaf så var vi ju till stan i går då som sagt,
hittade faktist massa grejer,
så blev riktigt happy då :)
blev lite stress då vi skulle hem för annars så hade vi fått vänta så länge.
men hann med bussen hem iaf,
så kom hem vid fyra, skjutsade hem moa från fränsta,
så gick in och träfafde milton en sväng :)
och gud så gullig han var ! :)) eller är kanske de heter.
sen så åkte vi hem och åt lite och så,
jag gick och duschade och när jag kom ut igen,
så var barbro, lars och mikael här,
så fikade och lite så dåe efter att lars klippt sig.
pratade även emd emma, eftersom hon hade hittat mitt armband ^^ haha.
så pratade lite om säter med henne också,
ska bli trevlans de dära :))
sen gjorde jag inte allt för mycket mera,
gick och la mig tidigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0