just the way you do , Makes me so damn glad that I found you .

nu är de den 27'e december,
och snart är allt de här julfirandet över för i år med.
men i dag är de ingen avnligt dag,
för i dag är emma's födelsedag :D grattis till henne! :)
vi åkte till faster på jul för ingen mer blev sjuk :)
var där med nästan hela tjocka släkten, myys myys!
och tomten kom självklart,
men jag måste dock säga att han liknade lodis lite ! ;D
sen på juldan så kom morfar och dom så då åt vi julmat igen! :p
och i går så var vi till barbro och lars
där även martina å patrick och självklart madicken var :D
roligt att träffa dom igen och så åt man självklart lite julmat!
och jag tycker inte ens om julmat heller, men äre jul så äre ;)
i dag har jag inte gjort så mycket,
som resten av lovet egentligen,
nu har snart halva lovet gått och jag har typ inte gjort nått..
men i kväll ska jag och my best friend ha pyamasparty ;D älskar'na :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0