Tell me what you want, tell me what you need, I'll do anything just to make you breathe .

Nu är de bara en dag kvar till jullovet :D
hur skönt som helst kan jag ju säga.
idag så pysslade jag och fanny med lite folk först,
sen lunch å en massa grejs.
så skulle vi ju ha fika i spegelsalen vid halv ett,
och fem i halv typ så gick brandlarmet.
men de var bara nått som hade råkat slagit på de så vi fick gå in igen,
killarna fikade och jag tittade på ungifär.
även fast mina kompisar är äckliga så tyck ja om dom :)
sen så sjung hannah :DD hur bra som helst !
killarna fick tårar i ögonen fast dom inte ville erkänna de,
så då förstår ni att de var bra ! :))
sen så fick vi sluta vid två :)
och nu sitter jag här och gör mest ingenting,
väntar på johanna mest :)

jag har ju bestämt mig för att inte fundera så himla mycket,
men de går ju kanske inte sådär super,
men de blir faktist inte bättre av att jag sitter här och funderar.
de blir som de blir, och jag är glad vilket som :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0