Cause nobody wants to be last one there, Cause everyone wants to feel like someone cares .

Jaha, då var man tillbaka på skolan igen då.
var hur segt som helst att kliva upp i morse då klockan ringde.
men iaf så klev jag upp och gjorde mig iordning,
sen åkte jag på skolan, och precis då ajg skulle gå på den underbara samlingen,
så träffar jag lollo med flera som sa att vi skulle på hk'n och baka :)
men blev stressigt på slutet att hinna med. men men.
hade rast , sen avr de so och svenska till lunch.
och på lunchen åkte jag till stan för skulle till läkaren,
som jag bara var tvungen att följa med till :(
men hade tänkt att jag skulle hinna hem och styrketräna, men han inte,
så åkte bara dit och kollade den sista stunden , trevlans trevlans :)
sen ner till bussen där de var mycket trevliga människor.
fixade även så jag får snålåka med emma hem i kväll, tror ja :)
och så var moa så snäll att jag ska få åka med henne till fränsta också så slipper ja vänta på mamma.
dock så dissar dom mig och min simmning ;)

:)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0