Like a river flows, surely to the sea, Darling so it goes, some things are meant to be .

I går så åkte vi som sagt till hassela,
var hur trött som helst då vi åkte upp men men.
jag och bea följde med upp till backen när dom andra åkte skidor,
och så lekte vi i snön :D men hon bröt ju av min istapp :'( haha
sen så kom vi även på ett nytt namn till hennes råtta ;D
och de är väldigt fint ska ni veta :))
sen var vi och badade, men de var mest äckligt ! :o
fast lite roligt var de allt då bea satte sig på krokodilen :D haha
pea hade även hon lite svårt med balansen ;)
sen fick vi snålåka hem till husvagnen,
men dom så kallade brasilanarna ;) haha
vi åt och sen kom pea, vi satt coh pratade och hade de mys :))
gick över till katarina och jonny där vi skulle tillbringa kvällen,
eftersom vi skulle vara barnvakt. och de gick väl bra efter några om och men.
moa ringde också så pratade med henne :)
och under tiden var de väldigt spännade ett tag där, haha !
bea somnade, och jag höll på att frysa ihjäl,
så jag tog på mig jackan och sen satt jag och pea på golvet och pratade, för där var de varmare ;)
var en rolig helg :) tycker om er massa ♥

idag väckte mamma mig och bea tidigt,
klev upp och åt frukost och började packa ihop för att sedan åka hem.
sen har jag inte gjort så mycket mera, duschat och så bara.
och ikväll ska jag till kyrkan och se luciorna :)
sen ska jag försöka hinna och kolla lite på skincupen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0