You know it's truth everything i do, i do it for you .

För att idag så var de sista dagen på dagis,
både bra och dåligt, fattar inte varför alla har så emot dagis.
för om nån frågar vart jag är och jag svarar dagis, så ja. ni fattar.
men då kan jag berätta för er att de faktist har varit roligt att varit på dagis,
tro de eller ej, men så är de .
hade tänkt åka på gårn ikväll, men de var typ ingen som skulle dit, så jag blev hemma jag också.
har sett på idol nyss , och nu borde jag egentligen packa :o
för i morron så bär de av till hassela och min bästaste vän bea ska följa med :)
och pea ska åka med anngelcia och eppi så hon blir också med.
så jag får spendera även helgen med melwin :)
jag vet att jag pratar om honom jämt, men han är hur go som helst !
och han älskar att rita paraplyn med mig ;) haha
men synd att emma inte kunde följa med till hassela .
och för den delen moa och johanna med. men de kommer de med :)
men nu ska jag ta mig i kragen och packa ner lite prylar, snart i alla fall :)

För jag älskar min lilla snigel b.l ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0