I have a dream, a fantasy ,To help me through reality .

Bea kom som sagt i går så vi hade pyamasparty :D
men hennes kossa gjorde så att vi blev rädd när vi skulle sova,
de var faktist ett riktigt mysterium de där,
så nu ska vi ringa till han som vi träffade på styran ^^ haha !
kanske inte så många som kommer ihåg mysteriekillen men jag och bea gör :D
vi såg på film och myste på bara :))
i dag så har vi varit ute och åkt skoter,
först var vi till viknäset och grillade korv och så.
sen så åkte jag, bea och johanna iväg för vi skulle tolka.
men de var bara jag som vågade ^^ fegisar ;D
höll på flyga av mer än en gång , och dom hade såklart skikul !
men de gör inget för jag tyckte också de ar kul :D
sen så gick vi in, då var tårna som is iaf,
dom var till och med vita ! : o
vi spelade lite gh och sen åkte hon hemåt.
och i morron så ska jag till staden med johanna, bea och moa :)
hoppas att jag hittar lite grejer för behöver typ allt nu,
har aldrig något att ha på mig, har bara samma å samma jämt.
men med min tur lär jag ju inte hitta ett skit men man kan ju hoppas :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag minns mysteriekillen och klubben :D

2008-12-28 @ 18:57:38
Postat av: Kusin

förra inlägg postat av kusin :P

2008-12-28 @ 19:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0