Everything has a beginning, Everything comes to and end.

Nu är jag hemma igen efter en jättebra vecka :)
som sagt så åkte vi till stockholm i tisdags,
vi kom fram vi typ åtta nån gång.
då hade pia gjort iordning fika så de blev myys på balkongen :)
sen gjorde vi inte allt för mkt den kvällen.
på onsdagen så väckte mamma mig halv tio
och tyckte att vi sovit jättelänge så det var bara till att kliva upp..
när vi hade ätit frukost coh gjort oss i mordning så började vi gå till gröna lund,
där hade vi en jätterolig dag :)
Ann och jag åkte massor med kula saker.
senare på kvällen så kom även Pia och då åkte vi först uppskjutet,
men då höll Ann på att dö så hon bangade fritt fall :P
de här var helt klart den bästa dagen :D
kom hem och så gick vi och la oss ganska så snabbt (Pia och Ann skulle jobba dan efter).
och så fort jag blundade så blev jag typ åksjuk :S haha men jag var inte ensam om de ;)
dagen därpå så gick vi på stan och handlade lite, mys :)
och på kvällen så var vi ute och åt.
på fredagen tog vi en prommis till gammla stan,
sen packade vi ihop och så tills Pia slutade jobba och då for vi hemöver.
de var jätteroliga dagar :)<3

i går så tog jag moppen upp till nordanede (Y)
där var de kräftfiske på gång,
fick träffa bea igen :D de var efterlängtat kan jag säga!
och nisse var såklart där med :)
skjutsade hem mikael vid halv ett nån gång sen så for jag hem.

i morron flyttar bea "/ jag kommer sakna dig hur mycket som helst,
men jag hoppas att du får de bra.
Jag älskar dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0