I miss you my friend, I promise my love for you will never end.

jag vet egentligen inte vad jag ska skriva,
men bea vill så hemskt gärna att jag skriver så gör väl de då :P

vi började skolan i fredags :s
men de var kul att träffa dom amn inte har träffat på hela sommaren,
spec Fanny och Hannah :D
fast de är så tråkigt nu när dom gammla niorna inte är där,
men man lär väl vänja sig hoppas jag.
i måndags så hade vi vanliga lektioner :/
och så hade vi ju sån tur att på äön lr elevens val som de nu heter,
så fick vi gå på en promenad.
fick självklart skavsår (Y) så gick barfota, mysigt faktist för då tänkte jag på Bea :)
på kvällen så öppnade gårn fast var inte där för vi hade träning,
som för övrigt var rolig :P
och fanny sa att jag inte missade nått för de hade inte varit så mkt folk där heller.
på träningen så träffade man erika igen :)
och jag fick ju veta att hon och anna går på stöde gymnasiet på bygg ;) haha
i går så vare lektioner igen till två,
första matten i 9:an, haha jag och fanny var bäst ! :P
och så hade vi även KB för första gången.
på äön så blev vi indelade i grupper och skulle gå runt på massa stationer,
vi hade ju lätt den bästa pilbågen men dock fick vi inga poäng för den men ett + :D haha
och vi slapp göra den sista för då hade daniel redan gått iväg när vi skulle dit så då fick vi sluta.
kom hem och åt och lite så,
sen tog jag moppen och hämtade fanny och sen åkte vi till fränsta för skulle se killarnas match mot damerna,
men de var typ inge folk där så då gick vi till kiosken,
och på väg dit träffade vi lite trevligt folk och de blev en mkt trevlig kväll :)
jag kände då hur mkt jag har saknat er i sommar ♥
åkte hem och fick lite trevliga sms :P
och trodde att bea skulle ringa,
men de gjorde hon inte.
och sen när jag kom på att jag skulle ringa så blev jag osäker på om hon hade lagt sig så får ringa till henne  kväll :)
för jag saknar dig jättemkt gumman,
men desto roligare blir de att träffa dig till helgen :)♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0