tillbaka på ruta ett.

I dag har de varit både en bra och en dålig dag.
vissa stunder har varit bättre än andra :)
ett stort + till hasse i dag iaf.
det har egentligen inte hänt nått spec alls på skolan idag,
så har inte så mkt att berätta...

jag vet inte hur jag ska göra,
jag vet att de inte kommer att bli som jag vill,
inte på nått sett.
och jag som trodde att allt de här hade blivit så mkt bättre i sommar,
på alla fronter i livet,
men så var de tydligen inte.
de räckte att börja skolan så var jag där igen,
tillbaka på samma stig jag gått så många gånger,
men den här gången kommer jag inte orka upp om jag ramlar ner i gropen.
fanfanfan,
jag kan inte beskriva de här med ord.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0