De kom som en chock ;D

har haft en massa skoj med tjejerna sen jag kom hem :)

tränade i går,
gick sämst som de börjat gjort på träningarna nu :s
fattar inte vrf men får hoppas på att de går bättre i morron på matchen.

i morse så väckte johanna mig,
var hur trött som helst men klev upp ändå.
åt frukost och slöade framför tvn.
var superkallt inne så skulle stänga dörren,
självklart så slog jag dörren på foten,
blev yr och gick till köket och kollade på foten som de inte hade blivit nå större fel på :P
skulle gå till johanna,
sen vaknade jag med hur ont i huvve som helst,
jag visste inte vart jag var lr nått,
till slut kom jag på vad som hänt,
jag hade svimmat och när jag ramlade ihop så måste jag ha slagit huvudet/örat i väggen.
och de konstiga var att jag inte hade ett dugg ont i foten heller.
men men, så nu sitter jag här och har fotfarande ont i huvudet,
och funderar på om jag skulle ta och göra nått vettigt..



Ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0