tänk inte, då blir det bara värre.

Äntligen hemma igen.
kom hem i går på em.
jag och pappa var hemma i en kvart typ,
sen drog han på hockey och jag upp till faster,
där var även Melwin :)
vi hade mys där och var även ner och kollade på kattungarna, söta!
i dag vaknade jag med halsont och huvudvärk,
nu sitter jag här med feber coh svettas och fryser om vart annat.
tråkigt jag som hade sett fram emot att vara med älsklingsbea i kväll :/
som för övrigt var och hälsade på mig i hassela i torsdags.
då var vi upp och badade, skoj som bara denn.
johanna fick ett bögfans ;)

det var ett bra lov,
kunde ha kul coh glömma allt det jobbiga för stunden.
men nu när jag kommit hem så kommer allt ikapp mig igen :/
jag har lovat mig själv att det ska bli bra.
ta en dag i taget.

Jag har saknat dig mest,
jag skulle dö om du bad mig.
rebeckahjärtabeatrice

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag,
besök görna min blogg, KRAM! :)♥

2008-04-02 @ 16:03:27
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0