jag kan vara fattig, jag kan vara rik, bara jag är det med dig.

inlägget som jag nyss la in var
ett gammalt som inte hade blivit publicerat.

gårdagen spenderade skolan i vemdalen.
åkte skidor med bea :)
var superkul,
dan tog slut på en gång.
när man har roligt så går tiden fort.
när vi kom fram så hyrde bea skidor och grejs
så jag satt med fia och sofie och väntade på henne, frida och felicia.
vi började med att åka en röd backe som tog lite tid för vissa,
inga namn nämda :)
sen blev det bara bea och jag.
vi åkte blåbärsbacken ett tag och sen gick det riktigt bra,
åkte över på andra sidan och åkte 6stolsliften då jag höll mina stavar hårt ;)
när vi åkte 4stolsliften så tappade jag nämligen min ena stav,
vilket bea tyckte var jättekul :D
snart var dagen slut och vi var och köpte strips som jag slapp betala för,
det tyckte bea var tur för då kunde hon äta upp halva :)
sen bar det av hem igen.
en roligare resa denna gång,
som slutade i ett gott skratt och en blött hannah :)

i kväll är det träning,
kommer att dö.
har inte tränat riktigt sen innan sportlovet :/
men det ska bli skönt att komma igång igen.

Bea ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bara för att jag är tjockast :D

2008-04-02 @ 16:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0