har du också tänkt att ingeting spelar någon roll, för i morgon är det en ny dag.

har hänt allt och ingeting i dag,
var inte så spec kul i dag på söderbergs.
kom hem och hade förhoppningar om kvällen,
och verkligen längtade efter dig.
så kom jag hem och läste din blogg,
jag kan ju säga att jag minst sagt blev ledsen och besviken.
trodde inte att det var på de sättet.
snälla prata med mig i stället för att skriva i din blogg, snälla.
du betyder för mkt för mig för att jag bara ska ge upp,
jag behöver inte säga dom dåliga sakerna om du inte vill höra.
men du måste prata med mig...
jag behöver verkligen dig nu,
men vill du inte vara den jag behöver så är det så,
då får jag ta den smällen, men då vet jag iaf.
jag älskar dig ♥

sista dan på söderbergs i morron,
skönt faktist,
är rätt trött efter den här veckan.
i morron kväll blir det mys med halva familjen,
och sen på lördag blir det bowling igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0