försvinner med röken, röken som stiger mot skyn.

jag som trodde att det var bättre nu.
tydligen inte,
det här blir bara värre och värre hela tiden.
vet inte vad jag ska göra.
sitter här nu och pratar med bea ♥ på msn,
lyssnar på musik och försöker att förtränga det som hänt i dag.
men det går inte,
det här har lämnat för stora spår efter sig.

åkte hem från skolan i dag,
mådde illa som fan.
jag var helt säker på att jag fått magsjuka men så var inte fallet.
tur var väl det.
när jag kom hem så såg jag och pappa som är sjuk på film.
sen blev allt fel,
om jag bara kunde göra det ogjort.
förlåt!!

ta inte dom du älskar för given.


jag har sagt det förr och jag säger det igen,
du är BÄST, Bea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0